maandag 29 augustus 2016

Call the midwife deken.

Met deze deken ben ik al een tijdje bezig.

Het patroon is bekend geworden door de serie: Call the Midwife. 
Ik zag hem in hele leuke kleurtjes bij  -> Creachick

Voor de verandering (meestal haak ik met katoen) begon ik deze deken met SMC Bravo (100% acryl).
Voor de liefhebbers het is SMC Bravo 8200 (Creme), 8295 (Grijs), 8343 (Oud rose) en 8291(Jeans Blauw) van de kleuren grijs, rose en blauw denk ik 6 bollen nodig te hebben en Creme 2 bollen.

Voor dit garen gebruik je haaknaald 4, Clover Soft touch haaknaalden zijn mijn favoriet.
Je kunt het garen en de haaknaalden bij www.wolplein.nl kopen.

Het is heerlijk garen om mee te haken, veel lichter dan een katoenen deken, ik ga SMC Bravo zeker nog vaker gebruiken.
De nederlandse beschrijving vind je hier -> Littlemonkeyscrochet.com

Veel haakplezier,
EveLYn.

5 opmerkingen:

  1. Leuke deken zo, prachtige kleurtjes!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Jouw deken wordt echt prachtig. Met kaatoen wordt een deken heel zwaar. Nu houd je het een beetje lichter.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren. Erg leuk. Hij wordt echt prachtig. Bravo haakt erg fijn vind ik, ik heb er al een deken mee gehaakt hihi. Erg mooi.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om 'm eens met verschillende kleuren te zien. Hij is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor One Lovely Blog Award. Het is geen verplichting, dus voel je vrij. Kijk voor de regels op http://met-naald-en-draad.blogspot.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html.

    BeantwoordenVerwijderen